zavrieť

Jozko.sk

Jozko.sk



Všetky ponuky, ktoré nájdete na našom portáli, starostlivo kontrolujeme a vyberáme len tie najkvalitnejšie. Môže sa však stať, že nebudete so zakúpenou ponukou spokojní. V takom prípade nás neváhajte kontaktovať. Reklamáciu nám prosím oznámte ešte v čase, keď je voucher platný. Umožní nám to rýchlejšie vyriešiť problém k Vašej spokojnosti. Reklamáciu nám prosím oznámte na e-maile info@jozko.sk, ktorú akceptujeme pri jej oznámení najneskôr do 2 mesiacov od skončenia zľavového kupónu. Ak to bude len trochu možné, vyjdeme Vám v ústrety. Naše možnosti však nie sú neobmedzené. Čím skôr sa o probléme dozvieme, tým lepšie sa nám ho podarí vyriešiť.

V prípade, že ste sa dohovorili s poskytovateľom zľavy na predĺžení platnosti voucheru, kontaktujte nás o tejto skutočnosti na e-mailovej adrese info@jozko.sk.

 

Lehota 30 dní

Ak sa z akýchkoľvek dôvodov rozhodnete vrátiť tovar alebo odstúpiť od nákupu služieb či poukazu na cestovanie, bežne tak zo zákona môžete urobiť do 14 dní od obdržania voucheru. V tejto lehote Vám môžeme garantovať vrátenie financií či výmenu voucheru. Keďže sa našim zákazníkom snažíme vyjsť maximálne v ústrety a chápeme, že môže dôjsť k neočakávaným situáciám, garantujeme Vám výmenu voucheru za kredity do 30 dní od obdržania voucheru z týchto dôvodov:

  1. Zdravotné dôvody
  2. Nevhodné termíny - ak Vám prevádzkovateľ neponúkne voľné termíny, ktoré požadujete (3 a viac termínov), alebo budú obsadené všetky víkendy
  3. Úmrtie v rodine
  4. Zakúpenie inej ponuky - iná ponuka od nás Vás zaujme viac než Vaša pôvodne zakúpená

Kontaktujte nás, prosím, na e-maile info@jozko.sk, kde uveďte celé meno, kód voucheru a popis problému. Peniaze alebo kredity vraciame do 14 pracovných dní.

Pri nákupe voucheru na zájazd sa podmienky odstúpenia od zmluvy riadia podmienkami CK.

 

Reklamácia tovaru

Tovar, ktorý sa rozhodnete vrátiť, vracajte vždy dodávateľovi do 14 dní od jeho doručenia. Nám, prosím, zašlite doklad o prevzatí tovaru a doklad o jeho odoslaní späť dodávateľovi. Konkrétne ide o dodací list, číslo balíka alebo podací lístok. Tieto doklady nám zašlite elektronicky na e-mail info@jozko.sk. Ak tovar reklamujete po lehote 14 dní, kontaktujte priamo dodávateľa pre zistenie postupu pri reklamácii. Kontaktné údaje sú uvedené na zľavovom kupóne alebo na stránkach dodávateľa.

 

Reklamácie služieb alebo pobytu

Ak nastane akýkoľvek problém pri uplatnení voucheru, odporúčame ho riešiť priamo na mieste pobytu, zájazdu alebo služby. Týmto krokom je možné predísť ďalším nedorozumeniam.

Ak sa problém nepodarí vyriešiť na mieste alebo bude Vaša nespokojnosť trvať aj naďalej, obráťte sa s dôverou na nás. O probléme nás informujte písomnou formou na e-maile info@jozko.sk, ktorá musí obsahovať tieto náležitosti:

  • MENO ZÁKAZNÍKA
  • KÓD VOUCHERU
  • POPIS PROBLÉMU A VYJADRENIE ZO STRANY POSKYTOVATEĽA SLUŽBY

Ak vyjadrenie nezískate, je nutné nám zaslať fotodokumentáciu s popisom problému. Bez príslušných podkladov nemožno reklamáciu uznať ako plnohodnotnú.

Ak by došlo k úpadku či k insolvencii na strane dodávateľa služieb, budeme tento stav riešiť individuálne. Pred zakúpením voucheru odporúčame overenie voľných kapacít priamo u poskytovateľa zľavy. Bohužiaľ Vám nemôžeme garantovať voľné termíny podľa Vašich požiadaviek. Po rezervácii termínu v ubytovacom zariadení sa reklamačné podmienky riadia podmienkami daného podniku.

V prípade žiadosti o storno objednávky, ktorá bola uhradená kreditmi, nie je možné vrátiť finančnú hotovosť.

Formulár odstúpenie od zmluvy

 

Tím zákazníckej podpory je vám k dispozícii každý všedný deň od 8:30 do 17:15 na čísle +421 055 202 89 40, na e-mailovej adrese info@jozko.sk alebo na on-line chate.