zavrieť

Jozko.sk

Jozko.sk


Kontakty


Zákaznícka linka

Tím zákazníckej podpory je vám k dispozícii každý všedný deň od 8:30 do 17:15 na čísle 055 202 89 40.

Kontaktovať nás môžete taktiež na e-maile info@jozko.sk.

Na e-maily odpovedáme v pracovné dni do 24 hodín.

Nakoľko Vám chceme poskytovať čo najkvalitnejšie služby, musíme si počas víkendu a štátnych sviatkov odpočinúť.

Mimo pracovné dni nás prosím kontaktujte e-mailom, prípadne nám zanechajte odkaz na chate. Odpovieme Vám čo najskôr.

Pre firmy

Prečo predávať s Jožkom

Fakturácia:

Jiří Nový
novy@pepa.cz

Adresa:

Jožko.sk, s.r.o.
Tomášikova 35, 040 22, Košice

Bankovné spojenie:

Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

Príjemca - Jozko.sk

EUR účet:
2900342283 / 8330

ČR účet:
2900342282 / 2010


IBAN: CZ2720100000002900342283
SWIFT: FIOBCZPPXXX

IČO: 46 630 198
IČ DPH: SK2023505924

Najčastejšie otázky volajúcich

  • Zabudol som heslo. Čo s tým?

    Nové heslo si môžete vygenerovať tu http://www.jozko.sk/zakaznik/?password=forgot

  • Zaplatil som, ale nemám tovar

    Voucher je potrebné vždy uplatniť u dodávateľa. Postup máte uvedený v našej ponuke a vo svojom voucheri.

  • Bol zadaný chybný variabilný symbol

    Kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@jozko.sk, vašu platbu dohľadáme.

  • Potrebujem vystaviť faktúru

    Vytvorte si objednávku a zvoľte platbu bankovým prevodom na účet. Následne nám zašlite číslo objednávky a text faktúry na e-mailovú adresu info@jozko.sk.

  • Kde zistím voľné termíny hotelov a penziónov?

    Bohužiaľ nemáme k dispozícii voľné termíny. Kontakty na hotely či penzióny nájdete vždy na konci našej ponuky.

  • Mám deti, ako zistím výšku doplatku za ne?

    Doporučujeme sa obrátiť priamo na príslušný hotel či penzión.

  • Máme domáceho mazlíčka, je možné sa s ním ubytovať?

    Ubytovanie s domácimi mazlíčkami je veľmi individuálne. Doporučujeme vám obrátiť sa priamo na hotel či penzión a informovať sa na výšku poplatku.

  • Kúpil som si poukaz, kedy ho dostanem?

    Pokiaľ ste platili kartou, poukaz dostanete do 2 hodín od uskutočnenia transakcie, pri platbe prevodom dorazí poukaz maximálne do 3 pracovných dní. Pokiaľ ste použili expresný prevod (GoPay), poukaz dorazí najneskôr do 24 hodín.

  • Čo je 25% zľava na ďalšiu návštevu?

    Aby sme vám nakupovanie čo najviac spríjemnili, dostanete od nás 2 poukazy za cenu jedného. Prvý poukaz štandardne uplatníte pri vašej prvej návšteve, ten druhý potom pri ďalšej návšteve podniku, teda pri druhej. S týmto druhým poukazom dostanete zľavu pri budúcej návšteve vo výške 25 % na vašu útratu.

  • Neprišiel vám poukaz?

    Doporučujeme skontrolovať schránku spam, občas sa stane, že kupón spadne tam. V prípade ďalších komplikácií nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info@jozko.sk.

  • Čo sú kredity a bonusový program?

    Ku každému nákupu získate naviac taktiež kreditové body, ktoré odpovedajú v pomere 1:1 eurám. Kreditmi môžete platiť pri vašej ďalšej objednávke. Pre využívanie kreditov je potrebné si založiť zákaznícky účet. Po zaplatení objednávky vám kredity budú pripísané na účet.

  • Čo sa stane, keď prevádzkovateľ zľavy skrachuje alebo nebudete spokojní so svojím voucherom?

    Nemajte obavy, všetky vaše sťažnosti budeme riešiť a ponúkneme vám riešenie, s ktorým budete spokojní. Pokiaľ sa inzerovaná kvalita bude odlišovať od tej skutočnej, nebojte sa požiadať o kredity.

  • Ako zistím, že je v hoteli voľno?

    Vždy je potrebné obrátiť sa na konkrétny hotel. Najlepšie poznajú svoje voľné kapacity a ihneď môžete termín rezervovať.

  • Môžem poukaz nejakým spôsobom stornovať?

    V 7 dennej zákonom stanovenej lehote je možné poukaz stornovať s nárokom na vrátenie plnej čiastky. Pokiaľ chcete stornovať po 7 dennej lehote, je potrebné postupovať podľa reklamačných podmienok portálu.

  • Pokiaľ hotel nemá voľné termíny, je možné kupón vrátiť?

    V 7 dennej zákonom stanovenej lehote je možné poukaz stornovať s nárokom na vrátenie plnej čiastky. Pokiaľ chcete stornovať po 7 dennej lehote, je potrebné postupovať podľa reklamačných podmienok portálu. Vždy doporučujeme konzultovať situáciu s hotelom a radi pomôžeme s prípadným predĺžením platnosti poukazu.

  • Ako uplatním poukaz?

    Po obdržaní poukazu je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa či dodávateľa. Kontakt je vždy uvedený na poukaze, či na webových stránkach portálu pri konkrétnej ponuke.

  • Do akej doby mám uhradiť platbu bankovým prevodom?

    Do 3 pracovných dní.

  • Ako zistím vaše číslo účtu pri platbe prevodom na účet?

    Informácie o objednávke a platbe obdržíte e-mailom po dokončení objednávky.

  • Ako mám k pobytu zaistiť ubytovanie tiež pre deti?

    Doporučujeme sa obrátiť priamo na poskytovateľa a dohodnúť sa priamo s ním.

  • Do akej doby môžem poukaz využiť?

    Platnosť poukazu je individuálna u každej jednej ponuky. Platnosť poukazu je uvedená na poukaze samotnom a zároveň v ponuke na webových stránkach portálu.

  • Neprišiel mi poukaz. Čo mám robiť?

    Napíšte nám prosím požiadavku na e-mail info@jozko.sk s číslom objednávky a poukaz vám bude opätovne zaslaný.

  • Pri objednávaní mi neprišiel sms kód. Čo mám robiť?

    Vyčkajte pol hodinu a skúste to znovu, pokiaľ to znovu nepôjde, tak zadajte iné tel. číslo a iný e-mail.

  • Nestihnem poukaz využiť v jeho platnosti. Je možné ho vrátiť?

    Pokiaľ sa k vráteniu rozhodnete v 7 dennej lehote od obdržania poukazu, je možné poukaz bez problémov vrátiť. Doporučujeme však platnosť poukazu predĺžiť u poskytovateľa, s čím vám radi pomôžeme.

  • Kedy obdržím poukaz?

    Poukaz obdržíte ihneď po pričítaní platby na náš účet. Doba sa líši podľa zvolenej platobnej metódy.

  • Nefunguje mi platba kartou. Čo s tým?

    Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku, kde vám s platbou radi pomôžeme.

  • Je nutné byť na vašich stránkach zaregistrovaný?

    K nákupu nie je registrácia nutná, ale registrovaný zákazník získava mnoho výhod už pri prvom nákupe, preto registráciu doporučujeme.

  • Potrebujem poukaz ešte dnes. Aké mám možnosti?

    Môžete zvoliť platobné metódy, ktoré zaistia čo najrýchlejšie odoslanie platby. Sú to: platba platobnou kartou alebo expresným prevodom.

  • V objednávke bola zadaná chybná e-mailová adresa. Je možné to opraviť?

    Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku, kde vám s opravou e-mailu radi pomôžeme.

Zobraziť všetky časté otázky

Kontaktný formulár