Jozko.sk

Jozko.sk



Zákaznícka podpora

pre podrobnosti o ponukách, objednávky, sťažnosti, reklamácie a ďalšie otázky
055 202 89 40
každý pracovný deň od 8:30 do 17:15
info@jozko.sk
na e-maily odpovedáme do 24 hodín (počas pracovných dní)

Najčastejšie otázky

  • Zabudol som heslo. Čo s tým?

    Nové heslo si môžete vygenerovať tu http://www.jozko.sk/zakaznik/?password=forgot

  • Zaplatil som, ale nemám tovar

    Kupón je potrebné vždy uplatniť u dodávateľa. Postup máte uvedený v našej ponuke a vo svojom kupóne.

  • Bol zadaný chybný variabilný symbol

    Kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@jozko.sk, vašu platbu dohľadáme.

  • Potrebujem vystaviť faktúru alebo daňový doklad

    Pre vystavenie faktúry alebo daňového dokladu si vytvorte objednávku a zvoľte si spôsob platby prevodom. Následne sa obráťte na daného poskytovateľa zľavy (napríklad hotel či CK). Pošlite mu platobné a fakturačné údaje do e-mailu. Kontaktné údaje na poskytovateľa nájdete vždy v danej ponuke v sekcii „Kde kupón uplatniť“.

  • Kde zistím voľné termíny hotelov a penziónov?

    Je nám ľúto, voľné termíny nemáme k dispozícii. Kontakty na hotely či penzióny nájdete vždy na konci našej ponuky.

  • Mám deti, ako zistím výšku doplatku za ne?

    Doplatky za deti nájdete v ľavom stĺpci našej ponuky.

  • Máme domáce zviera, je možné sa s ním ubytovať?

    nformácie o možnostiach ubytovania so zvieraťom nájdete v ľavej časti našej ponuky.

  • Kúpil som si kupón, kedy ho dostanem?

    Pokiaľ ste platili kartou, kupón dostanete do 2 hodín od uskutočnenia transakcie, pri platbe prevodom dorazí kupón maximálne do 3 pracovných dní. Pokiaľ ste použili expresný prevod (GoPay), kupón dorazí najneskôr do 24 hodín.

  • Čo je 25% zľava na ďalšiu návštevu?

    Aby sme vám nakupovanie čo najviac spríjemnili, dostanete od nás 2 kupóny za cenu jedného. Prvý kupón štandardne uplatníte pri vašej prvej návšteve, ten druhý potom pri ďalšej návšteve podniku, teda pri druhej. S týmto druhým kupónom dostanete zľavu pri budúcej návšteve vo výške 25 % na vašu útratu.

  • Neprišiel vám poukaz?

    Odporúčame skontrolovať schránku spam, občas sa stane, že kupón spadne tam. V prípade ďalších komplikácií nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info@jozko.sk.

  • Čo sú kredity a bonusový program?

    Ku každému nákupu získate naviac taktiež kreditové body, ktoré odpovedajú v pomere 1:1 eurám. Kreditmi môžete platiť pri vašej ďalšej objednávke. Pre využívanie kreditov je potrebné si založiť zákaznícky účet. Po zaplatení objednávky vám kredity budú pripísané na účet.

  • Čo sa stane, keď prevádzkovateľ zľavy skrachuje alebo nebudete spokojní so svojím kupónom?

    Nemajte obavy, všetkými vašimi sťažnosťami sa budeme zaoberať a ponúkneme vám riešenie, s ktorým budete spokojní. Pokiaľ sa inzerovaná kvalita bude odlišovať od tej skutočnej, nebojte sa požiadať o kredity.

  • Môžem kupón nejakým spôsobom stornovať?

    V 14dennej zákonom stanovenej lehote je možné poukaz stornovať s nárokom na vrátenie peňazí plnej čiastky. Pokiaľ chcete poukaz stornovať po 14dennej lehote, je potrebné postupovať podľa reklamačných podmienok portálu.

  • Pokiaľ hotel nemá voľné termíny, je možné kupón vrátiť?

    V 30 dňovej lehote je možné kupón stornovať s nárokom na vrátenie plnej čiastky. Pokiaľ chcete stornovať po 30 dňovej lehote, je potrebné postupovať podľa reklamačných podmienok portálu. Vždy odporúčame konzultovať situáciu s hotelom pred zakúpením kupónu a radi pomôžeme s prípadným predĺžením platnosti kupónu.

  • Ako uplatním kupón?

    Po obdržaní kupónu je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa či dodávateľa. Kontakt je vždy uvedený na kupóne, či na webových stránkach portálu pri konkrétnej ponuke.

  • Do akej doby mám uhradiť platbu bankovým prevodom?

    Do 3 pracovných dní.

  • Ako zistím vaše číslo účtu pri platbe prevodom na účet?

    Informácie o objednávke a platbe obdržíte e-mailom po dokončení objednávky.

  • Ako mám k pobytu zaistiť ubytovanie tiež pre deti?

    Odporúčame sa obrátiť priamo na poskytovateľa a dohodnúť sa priamo s ním.

  • Do akej doby môžem kupón využiť?

    Platnosť kupónu je individuálna u každej jednej ponuky. Platnosť kupónu je uvedená priamo na samotnom kupóne a zároveň v ponuke na webových stránkach portálu.

  • Neprišiel mi kupón. Čo mám robiť?

    Napíšte nám prosím požiadavku na e-mail info@jozko.sk s číslom objednávky a kupón vám bude opätovne zaslaný.

  • Pri objednávaní mi neprišiel SMS kód. Čo mám robiť?

    Vyčkajte pol hodinu a skúste to znovu, pokiaľ to znovu nepôjde, zadajte iné telefónne číslo a iný e-mail.

  • Nestihnem kupón využiť v jeho platnosti. Je možné ho vrátiť?

    Pokiaľ sa k vráteniu rozhodnete v 30 dňovej lehote od obdržania kupónu, je možné kupón bez problémov vrátiť. Odporúčame však platnosť kupónu predĺžiť u poskytovateľa zľavy, s čím vám radi pomôžeme.

  • Kedy obdržím kupón?

    Kupón obdržíte ihneď po pričítaní platby na náš účet. Doba sa líši podľa zvolenej platobnej metódy.

  • Nefunguje mi platba kartou. Čo s tým?

    Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku 055 202 89 40, kde vám s platbou radi pomôžeme.

  • Je nutné byť na vašich stránkach zaregistrovaný?

    K nákupu nie je registrácia nutná, ale registrovaný zákazník získava mnoho výhod už pri prvom nákupe, preto registráciu odporúčame.

  • Potrebujem kupón ešte dnes. Aké mám možnosti?

    Môžete zvoliť platobné metódy, ktoré zaistia čo najrýchlejšie odoslanie platby. Sú to: platba platobnou kartou alebo expresným prevodom.

  • V objednávke bola zadaná chybná e-mailová adresa. Je možné to opraviť?

    Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku 055 202 89 40, kde vám s opravou e-mailu radi pomôžeme.


Pre obchodných partnerov

Richard Biško

bisko@pepa.cz

Média

Fakturácia

Jiří Nový

novy@pepa.cz


Adresa:

Jožko.sk, s.r.o.

Tomášikova 35, 040 22, Košice


Bankové spojenie:

Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

EUR účet: 2900342283 / 8330

IBAN: SK38 8330 0000 0029 0034 2283

SWIFT: FIOZSKBA


IČO: 46 630 198

IČ DPH: SK2023505924

Kontaktný formulár